حجت‌الاسلام والمسلمین سلامی معاون فرهنگی آستان احمدی و محمدی: تمامی برنامه‌هایی که قرار است در دهه کرامت اجرایی شوند با محوریت امین ولایت است و در این دهه شاهد اجتماع زنان احمدی، اجتماع یک هزار و ۵٠٠ خادم حرم، جشنواره چهلچراغ، تجلیل از خانواده شهدا و … خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 29 May 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام والمسلمین حسین امیدی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هشت کمیته برای گرامی داشت دهه کرامت در استان فارس تشکیل شده و این کمیته‌ها هرکدام با برنامه ریزی ها و اهدافی که دارند در حال فعالیت اند.

امیدی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های که قرار است در دهه کرامت در استان فارس محور فعالیت‌های این دهه باشد گرامی داشت جایگاه و مقام احمد ابن موسی (ع) خواهد بود این در حالی است که برخی از هم استانیان تاکنون شناخت جامعی در خصوص جایگاه و فضائل این امام زاده واجب التعظیم نداشته‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مطالباتی که در استان فارس وجود دارد این است که اطلاع رسانی در دهه کرامت توسط ارکان مختلف جامعه صورت بگیرد و بتوان با استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای در استان فارس و همچنین بهره برداری از ظرفیت روابط عمومی‌های استان فارس بتوان نسبت به اطلاع رسانی جامع در این دهه اقدام کرد.

امیدی اضافه کرد: در دهه کرامت مقرر شده تا در ١٢٠٠ مسجد استان فارس و با استفاده از ظرفیت ١٠٠ هزار جوان مسجدی برنامه‌های دهه کرامت اجرایی و برگزار شود.

به گفته این مقام مسئول تمامی برنامه‌های که در دهه کرامت اجرایی می‌شود با محوریت امین ولایت خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلامی معاون فرهنگی آستان احمدی و محمدی (ع) نیز در این جلسه گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از ٣٢ دستگاهی که در کارگروه دهه کرامت عضویت دارند تبدیل به ٨ کمیته شده‌اند و مصوباتی که قرار است در این کمیته‌ها تصویب شود پس از نهایی شدن در اختیار استانداری قرار خواهد گرفت و به زودی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌هایی که قرار است در دهه کرامت اجرایی شوند با محوریت امین ولایت است و در این دهه شاهد اجتماع زنان احمدی، اجتماع یک هزار و ۵٠٠ خادم حرم، جشنواره چهلچراغ، تجلیل از خانواده شهدا و … خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار